Introduction (Syakiira Jessenia)

 (England) Hello everyone i'm Syakiira Jessenia and now i'm going to introduce my self . First off my age is 12, and my birthday is at 11 June 🎂. I live in Tanjung Laut  jln. selat karimata gg berlian no 32. oh yes i onced lived in hop 2 about 9 years ago now i live in tanjung laut . When i was in elementary school i was in Vidatra the school was fun but then covid starts to go around the world and i was told to be inside my home. 2 years pass by and now im in middle school in YPK.i havent explore the school that much but from the looks of the school i just know that i will have many friends.




(Indonesia) Halo semuanya saya Syakiira Jessenia dan sekarang saya akan memperkenalkan diri saya. Pertama usia saya adalah 12, dan ulang tahun saya pada 11 Juni 🎂. Saya tinggal di Tanjung Laut jln. selat karimata gg berlian no 32. oh iya saya pernah tinggal di hop 2 sekitar 9 tahun yang lalu sekarang saya tinggal di tanjung laut . Ketika saya di sekolah dasar saya berada di Vidatra sekolah itu menyenangkan tetapi kemudian covid mulai menyebar ke seluruh dunia dan saya disuruh berada di dalam rumah saya. 2 tahun berlalu dan sekarang aku duduk di bangku sekolah menengah pertama di YPK. Aku belum terlalu mendalami sekolah itu tapi dari tampilan sekolahnya aku baru tahu kalau aku akan punya banyak teman.


 

        Thank you :DD